بهترین خودروهای لوکس 2018 ؛ رانندگی لاکچری با امکانات پروازهای فرست کلس!

شنبه 22 تير 1398
15:15
admin

با توجه به افزایش سرمایه بخش‌هایی محدود از جمعیت جهان و ورود کارتل‌های نفتی و دلالان و قاچاقچیان سازمان یافته عموما حکومتی، افزایش نقدینگی در نقاطی از جهان مانند خاورمیانه که دلارهای نفتی بدون هیچ ضابطه و قانونی به جیب سردمداران و حاکمان کشورهای این منطقه واریز می‌گردد، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی جهان برنامه‌ای برای تولید خودروهای لوکس را در دستور کار خود قرار دادند.



البته بسیاری از این شرکت‌ها مانند تسلا (Tesla) با توجه به عدم توانایی‌های فنی و وعده‌های متعدد پوشالی، نتوانستند جایگاهی را در این کلاس از خودروها به خود اختصاص داده و به همان سرعتی که نام خود را مطرح نموده بودند، از فهرست علاقمندی‌های متمولین خارج شدند. خودروهای لوکس عموما با استفاده از تجهیزات و امکانات فوق مدرن و آینده نگرانه، موارد اولیه با کیفیت فوق العاده بالا و ساخته شده با دست و عملکردهای خارق العاده دینامیکی در ظاهری موجه و موقر، در نگاه اول به عنوان نمونه‌هایی دست نیافتنی به نظر می‌آیند.


اما بخش عمده‌ای از این خودروها، به عنوان نمونه‌های اجاره‌ای و تشریفاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتومبیل‌های مراسم عروسی، اسکورت‌های مقامات رسمی و تاکسی‌های هتل‌های درجه یک، نمونه‌هایی از انواع این موارد استفاده به شمار می‌آیند.


تجهیزات خودروهای لوکس

مطالب پیشنهادی

با اثر انگشت پرداخت کن!

با اثر انگشت پرداخت کن!


از تجهیزات موجود در خودروهای لوکس می‌توان به مواردی مانند صندلی‌های مخملی و فوق العاده راحت با پوشش چرم اعلی و نرم، قابلیت کنترل الکتریکی صندلی‌های عقبی، ماساژور، فضای بسیار زیاد برای محل قرار دادن پای سرنشینان، سیستم‌های صوتی و تصویری با کیفیتی در حد استودیوهای ضبط موسیقی اشاره نمود. قابلیت‌های دینامیکی این خودرو نیز محدود به هندلینگ بالا و فرمان پذیری سریع و دقیق نبوده و در بازار فعلی حتی نمونه‌هایی چهار چرخ متحرک و شاسی بلند برای گشت و گذار در مسیرهای خاکی نیز وجود دارد.


شرکت‌های معتبر خودروسازی مانند ب ام و و مرسدس بنز با تجهیز مدل‌های پرچمدار خود به جدیدترین امکانات مدرن دنیای تکنولوژی، سیستم‌های عایق بندی و حذف سر و صدای اضافی از داخل کابین، شیشه‌های دوجداره قابلیت‌های کمکی رانندگی فعال با توانایی هدایت خودکار و سیستم پارک خودکار و با استفاده از کنترل از راه دور مجهز نموده و هرروز یک ویژگی جدید را به فهرست توانایی‌های خودروهای لوکس خود می‌افزایند.


تعریف خودروی لوکس در ایران

نحوه استفاده از واژه “اتومبیل لوکس” در ایران با توجه به سطح بسیار پایین درآمد میانگین، عوارض و تعرفه‌های گمرکی اعجاب آور و نگاه از بالا به پایین حاکمان به عامه مردم بسیار متفاوت با معنای اصلی این کلمه در بازارهای اتومبیل جهان است. در حال حاضر نمونه‌هایی مانند هیوندای سانتافه (Hyundai SantaFe)، کیا سورنتو (Kia Sorento)، ب ام و سری 3 و یا مرسدس بنز کلاس C با توجه به هزینه‌های تحمیلی حکومت با ارقامی نجومی به فروش رفته و با توجه به میزان ورود خانواده‌ها، در رده خودروهای لوکس قرار می‌گیرند.


درصورتیکه در بازارهای جهانی هیچکدام از مدل‌های ب ام و و مرسدس بنز غیر از سری‌های به اصطلاح پرچمدار مانند سری 7 و کلاس S، اکثر مدل‌های تویوتا، لکسوس و حتی پورشه نیز با توجه به قیمت پایه کمتر از 50.000 دلار (در حدود 230 میلیون تومان) در رده خودروهای لوکس قرار نمی‌گیرند. اما با توجه به دلایل ذکر شده، نمونه‌هایی مانند کیا سراتو، هیوندای النترا، هیوندای سوناتا که از خودروهای ارزان‌قیمت در بازارهای جهانی خودرو به حساب می‌آیند، در رده ماشینها و اتومبیل‌های لاکچری ایران قرار می‌گیرند.


در ادامه فهرستی از مجلل‌ترین، مدرن‌ترین و بهترین خودروهای لوکس 2018 را معرفی نموده و به بررسی اجمالی و معرفی توانایی‌های آنها خواهیم پرداخت که نمونه‌هایی از آن در بازار خودروی ایران نیز وجود دارند.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت خودروهای وارداتی پرفروش تا ۹۰ میلیون تومان!

بهترین خودروهای لوکس 2018

مرسدس بنز کلاس اس (Mercedes Benz S Class)

رنج روور (Range Rover)

رولزرویس فانتوم (Rolls Royce Phantom)

بنتلی مولسان (Bentley Mulsanne)

منبع:techrato


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fsdg است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]