جولان خودروهای میلیاردی در تهران

يکشنبه 23 تير 1398
10:38
admin

تردد خودروهای میلیاردی در خیابانهای تهران یکی از پدیده های شایع این روزهای پایتخت شده است،پدیده ای که روز به روز در امنیت روانی و افکار عمومی رخنه کرده تا بچه پولدارها از غافله عقب نمانند.


روزگاری نه چندان دور بود که تهران پر بود از خودروهای دودزای پیکان که در کارخانه هیلمن هانتر بریتانیا ساخته می شد همان پیکان گوجه ای معروف. خودرویی که گزینه پرانتخاب ایرانی ها به شمار می آمد و داشتنش به نوعی کلاس و مد آن روزگار !


حالا اما دیگر فاکتورهایی خاص وارد زندگی شده گویی که به هر قشری که می نگرید یا به دنبال داشتن خودرو است و یا در صورت دارا بودن سودای مدل جدیدتر را در سر دارد.


اما نکته آن جا مهم می شود که تهران پر می شود از خودروهای لوکس سوپر ثروتمندان که اشرافی گری آن هم از نوع خودرو را انتخاب می کنند.


حالا خیابان تهران جایی شده از خودروهای لوکسی چون فراری ، لامبورگینی ، پورشه ، بوگاتی و ... و دور دوربازی افرادی که با خودروهای کمیاب و لوکس خودخیابان ها را به صورت گذری از نوع موقت بالا و پایین می کنند.خودروهای میلیاردی


خودروهای میلیاردی


گذری که به موج تظاهر و فخرفروشی در شبکه های اجتماعی تبدیل می شود و عکس هایی که در این شبکه ها رد و بدل می شود .خودروبازی و اشرافی گری در خودرو این روزها آنچنان در فرهنگ ما ریشه دوانده که انگار گویی سالهاست ایرانی ها در کورس ماشین بازی بوده اند و به یاد نمی آورند گذشته را ...


حالا دیگر عشق ماشین نه تنها در میان جوانان ریشه دوانده بلکه جزو آن عشق هایی شده که سن و سال نمی شناسد و کافی است پولش در جیب موجود باشد تا شود مبارک شما وارد کننده عزیز!


اما آگهی فروش بوگاتی 5.5 میلیاردی بازار این روزها را داغ تر کرد. خودرویی که با قدرت موتور بالا و پلاک گذر موقت تنهاوتنها 5.5 میلیارد تومان اعلام شده است!!!


این در حالی است که در گذشته نیز آگهی یک فراری قرمز رنگ 8.5 میلیاردی در سایت های فروش موجب شگفتی شده بود.


*سریع ترین سوپر اسپرت دنیا را در ایران برانید

فروشنده در توضیحات این بوگاتی خود نوشته :بوگاتی وبرون سریع ترین سوپر اسپرت دنیا را به صورت گذر موقت در ایران برانید.

بدون محدودیت تردد در کشور با تردد یکساله و بدون توقف قیمت تنها و تنها 5.5 میلیارد تومان!!!


یادش بخیر اولین بار که پورشه وارد ایران شد خودرویی 500 میلیونی که نفس ها را در سینه حبس می کرد بعد از آن هم مدل های لوکس اسپرت بی ام و از راه رسیدند و ...


با ورود مازراتی ورق برگشت ، مازراتی که برای اولین بار با قیمت یک میلیارد تومان فروخته شد وارد کنندگانش را بر خلاف تصور وادار به واردات مدل های دیگر کرد. وارداتی که فروشندگان و خریدارانش با استفاده از سیاست چراغ خاموش در نهایت به جای رسیدند که امروز شاهد آگهی 5.5 میلیاردی هستیم!!!


خودروهای میلیاردی


*کمی زیر ذره بین!


در خصوص این خودروها باید گفت خودرویی که خریدار مایل باشد در اختیار وی قرار می گیرد و پس از اتمام مدت قانونی تردد خودرو اقدام به پس دادن و یا تعویض خودرو می کند.


نکته این که با کسر 5 درصد مبلغ اصلی زمان فروش خودرو را تعویض و یا در صورت پس دادن خودرو 5 تا 18 درصد قیمت فروش کم و ما بقی به خریدار پس داده می شود.


پس افراد دارای توان مالی بالا می توانند خودروهای چند میلیاردی را صرف نظر از حداکثر 8 درصد قیمت آن در زمان پس دادن البته در صورتی که خودرویی که در اختیار داشته اند هیچ مشکلی نداشته باشد برانند و بهترین خودرو جهان را در جاده ایران استفاده کنند.

منبع:namnak.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fsdg است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]